mandag 8. juni 2009

Sint, sååå sint!!!

Tid for en ny frustrasjonsblogg! 

På tide men en liten pause fra lesingen til naturfageksamen, som om ikke det allerede er det eneste jeg gjør... 
Heldige meg kom opp i naturfagseksamen, oh i'm so fucking happy!!!! 
Jeg har lest og lest, og for mer jeg leser, til sikrere er jeg på at det kommer til å gå helt sugent på eksamen! Har konkludert i dag med at jeg heller ville komt opp i norsk, og da er det ille da! 
Før jeg skal klare å fortsette, må jeg få ut litt frustrasjon.. Fant ut at her var den beste måten å gjøre det på uten å ødelegge stemmen eller knuse hånden min... 
Naturfag er umulig.. Det er karma som straffer meg, jeg har jo ikke drept noen en gang jo! 
Etter onsdag skal jeg aldri ALDRI lese på noe som har med naturfag å gjøre! Da er det over for evig og alltid! 
Fikk bioteknologi som tema, fikk et lite håp når jeg fikk det temaet jeg ville ha, men det håpet forsvant med en gang jeg åpnet boken.. bioteknologi er jo faen meg like umulig som alt annet som har med naturfag å gjøre jo! Har litt lyst å bare gi opp, bare drite i hele greien, men det er jo det dummeste jeg kan gjøre, men igjen så er det jo meg det er snakk om, vet jo aldri.. 

Får komme meg tilbake til jævelskapen, helvettes forbanna dritt!!! 

Snakkes på onsdag når jeg er ferdig med eksamen og tortur skole! GOOD DAY!

1 kommentar:

  1. Ta det med ro, ta det med ro, ta det med rooooo!
    Selv om det kansje går til helvete med hele greien, så gjør det ikke noe!
    For vi skal til Oslo og aldri mer ha naturfag!
    Tror ikke det er så mange som bryr seg om du kan bioteknologi ting uansett!
    Og om ikke lenge skal vi sove så lenge vi vil, gjøre så mye drit vi vil, uten at vi trenger å tenke på at vi skal tilbake igjen på den skolen!
    Vi klarer oss gjennom dette, love you my love <3

    SvarSlett