torsdag 2. september 2010

Jeg vil sooove!

Helvettes satans jævla tull! Jeg blir helt gaaaal!
Går det an?! Det burde ikke det!

Dette er et blogg-innlegg bare for at jeg skal få ut det jeg har i tankene, for jeg får ikke sove og da må jeg få det ut på en måte...
Jeg får virkelig ikke sove, og det gjør meg så sint og så lei og så sliten!
Hvorfor skal jeg aldri få sove??? Jeg har så lyst å sovne som en normal person på en normal tid.. men neida! Det skal virkelig ikke gå an!
Jeg vurderer kraftig å begynne på sovetabeletter som slår meg i søvne etter en halv time.. Vet man blir avhengig av sånt, men det er da faen meg bedre enn å ikke få sove før i 4-5-6 tiden hver jævla natt! Det har funket nå i sommer når jeg ikke ha måttet stått opp tidlig pga at jeg sjeldent begynner på jobb før 15.00.. Og det har passet meg veldig bra med mine søvnvaner...
Men om tre uker skal jeg begynne på skolen igjen og da kan jeg virkelig ikke sovne på den tiden!

Jeg ligger her og tenker på alt mellom himmel og jord.. Mye jeg ikke skal nevne for det passer seg ikke i et bloginnlegg, men det gjelder ikke alle tankene mine.. Jeg tenker veldig mye på at det er ikke lenge til jeg skal reise til Wales.. Reiser fra alle vennene mine, alle jeg er så glad i og ikke helt kan forestille meg å leve uten.. Og i hvertfall ikke i tre år!
Av og til lurer jeg på hva i helvette var det jeg tenkte når jeg søkte om skole i Wales i tre år.. Tre år er lenge det!

Jeg ligger også å tenker på at i dag skal jeg til Vassdalane på hytten vår.. Det er så mange år siden jeg har vert der at jeg gleder meg som en unge.. Jeg, besten og besta skal ta helikopter opp der kl tre i dag og bli der til søndag og da skal vi gå ned igjen.. Lurer på om jeg skal gå ned i morgen (lørdag), så får jeg tatt meg en lang spasertur helt for meg selv uten andre nærheten i det hele tatt! Men får se på det.. For hvis vi ikke setter ut garn i dag når vi kommer opp, så må vi gjøre det i morgen og jeg skal være med å ta opp garnet og sløye fisken.. Oh yeah! Driiit gøy å sløye fisk!

Nå vet jeg ikke hva mer jeg skal skrive...

Smell you later?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar