søndag 9. august 2009

Kjøreregler under Marianne-regjeringen!

Da var det på tide med et lite blogginnlegg synes jeg, nå som jeg har fått ny pc og alt =D
Kjøpt meg Acer aspire 5738ZG, liker den veldig godt, utenom at det for øyeblikket er Vista jeg bruker, men det blir det slutt på når Windows 7 kommer =)

Men det jeg egentlig ville skrive om i dag er hvordan veiene i Norge vil bli når det er jeg som skal regjere =) Jeg har funnet ut at det er best for de fleste at jeg skal lage et forbud mot bobiler i Norge, med visse unntak selvsagt.
- Tyske og nederlandske bobiler og biler med camping-vogn er ikke velkomne i Sør-Norge, skal de absolutt kjøre rundt i vårt vakre land, får de gjøre det i Nord-Norge.
- Bobiler og biler med camping-vogn fra andre land kan få kjøre rundt i hele Norge, hvis de tar et "Marianne-vennlig-kjøring"-kurs, som må bestås med glans!
- Norske bobiler kan kjøre rundt i hele Norge, HVIS føreren/førerene kjører til vanlig i fartsgrensen og klarer å kjøre like raskt med bobil eller camping-vogn.
- HVIS en fører (gjelder alle kjøretøy) av en eller annen merkelig grunn skulle bestemme seg for å kjøre sent, skal han/hun ved første mulighet slippe biler bak seg forbi! Kjøretøyet skal holde en akseptabel fart til forbikjøring er mulig, for å forhindre sinte bilkjørere og farlige situasjoner.

Har sikkert flere viktige punkt som burdes tatt med, men klokken er alt for mye til at jeg klarer å tenke på det nå =)

Ellers så har jeg ikke så mye å fortelle sånn egentlig.
Var en tur på byn i går og det var jæævli gøy! =D
Verdens kosligste vors hos Jeanette og John =D

Og nå er det under tre uker til jeg flytter til Oslo, gleder meg!

Men siden jeg nettopp oppdaget hva klokken egentlig er og jeg skal på jobb i morgen (i dag), så tror jeg at jeg skal avslutte her og si god natt =)

God natt, sov godt og drøm noe fint noe ;)




2 kommentarer: