fredag 28. august 2009

Siste dag heime

Ja, da var det min tur til å reise, sistemann av gårde..
Har gleda meg veldig lenge no, men no e då flyttenærvene komt.
Eg vil bli heima!
Har dreve å pakka de siste dagane, ikkje faen om eg får plass til alt da drite eg har pakka ned! E skikkelig nervøs for at da ikkje skal ve plass til halvparten av de tingene eg trenge, og kan jo ikkje akkurat dumpe alt hos Line, som eg har som min backup-tanke.
Har pakka kle i dag, eller rettare sagt, eg drive på. Men eg har jo ikkje peiling på ka det er plass til. Må eg dele et skap med personen eg skal bu med? Får eg et eget skap? kor stort e skapet? kanskje eg ikkje får noke skap i det heile tatt, kanskje eg havne på rom med ei skikkelig stor bitch som forlange å få all skapplassen, så må eg bare høre på ho for ellers banke ho meg... *Marianne e redd*
Bare litt av paronoiaen min som kommer fram.
Har så pass flytteangst no at eg ikkje klare å tru at detta året kommer til å bli bra. Kledna mine komme ikkje til å få et skap å bu i, og eg må bu på rom med ei slem,svær bitch!
Trur d e tryggere for meg å bare bli heima eg, men kan jo ikkje det heller..
Når eg e ferdig med å pakke, skal eg i teorien rydde rommet, men eg veit jo egentlig veldig godt at det ikkje kommer til å skje og det e jo ikkje kjekt å reise fra et skikkelig rotete rom. Då vil sikkert ikkje mammo ha meg heim igjen, siden eg e så rotete.. Men da har ho jo visst lenge, så ho begynne sikkert ikkje nekta meg no å komma heim.
Line lar meg sikkert ve litt hos ho viss personen eg bur med e alt for slem, så då går det sikkert bra =)
Eg får vell fortsette pakkingen, eller gå ned å ta meg ein liten (lang) pause..

Smell you later then

1 kommentar:

  1. Marianne, søte Marianne, vettu ka? dette kommer til å gå helt fint :) var redd for det samme men det gikk helt flott :D så slapp av :) slutt å gru deg og gled deg til alt du skal oppleve istedet :D

    lykke til klem ^^, you will be just perfect ^^

    SvarSlett