mandag 31. august 2009

Komt seg til Oslo

Ja, da var jeg også endelig begynt på FHS.
Det ble heldigvis ikke så fælt som jeg trodde de siste dagene før avreise, men er selvfølgelig ikke alt jeg er like begeistret for. Alle som går på skolen må f.eks være med i kor, hva faen er det for noe? Er det en selvfølge at alle som går på fhs liker og, ikke minst, kan synge. Veldig dårlig gjort syns jeg. Men jeg kan jo selvfølgelig bli god på miming..
Og siden det er en kristen fhs er det jo selvfølgelig visse ting som ikke er så gøy for meg som på ingen måte finnes kristen, men ingenting jeg ikke skal klare å takle..
Ellers så har jeg flyttet inn på internatet (da-a, tenker du sikkert, men er flere bygg vi kan bo i og bare et blir kalt internatet). Bor i 4. etg, tungt å gå opp og ned trappene mange ganger daglig, men blir vel vant til det også. Bor på rom med Elisabeth fra Lillestrøm, veldig koselig jente =)
Har ikke vert her så veldig lenge enda, så er ikke komt helt inn i hva som egentlig skjer, så har vell mer å skrive om i uke =)

Smell you later ;)

1 kommentar: